Was Tinder Made For Sex

Was Tinder Made For Sex – This is all about asking for sex on Tinder …

I ‘ve also had ladies.

Do the asking for Tinder sex experiment two one hours back to me? Yes, wan na have sex with me Yeah right, like actually right now, a couple of weeks ago I downloaded the mobile dating app tinder and I ‘ve been swiping non-stop, so I can get to 1,000 matches.

Three days ago, I hit 1,000 matches on Tinder.
On that day, I sent out the same message to each one: hi do you wish to have sex so today, I ‘m gon na go through the actions at the end of the video I ‘ll, have a detailed breakdown with stats.
Oh and a few of the ladies reported me to tinder so quite fortunate I wasn ‘t prohibited well, I began at 1000 matches and now I ‘m at 935 matches you can see up here.

Damn you make it ‘s so appealing at 1:14 a.
what you doing at a Scientology meeting pay no thumbs down; whoa you ‘re, very direct! You apostrophe re, yes, okay, how much I charge fifty fifty euro you ‘re revolting bye? So I guess that ‘s a no! Only if we take it can PI hug.
Where are you Kelsey asks simply got conference with my probation officer, how about you Christine says: you ‘re [, __] disgusting laughing, my ass off hi, you ‘re, hot yeah.

Sure after you purchase me supper, typical cow about McDonald ‘s forward.

Much lol smiley face, maybe, though [__,] off [, __,], Brian you ‘re, so in advance kind of like it.
Maybe what the [__] no depends upon.

, if the animal in question is of the mythical variety I am a centaur.
.
Does that count? No thanks! Life currently [__] me every day, word haha! No thanks, I ‘m not the type of woman to state yes right now, I ‘m not that kind of woman either.
Sylvia said yes and then 2 days later on she said so nope.

Is it due to the fact that I ‘m white? She just reacted: yeah, I ‘m into black men.
Sorry, me too Emma states: yeah cool.
Can you pertain to my place, I ‘m under house arrest? Hey.

Do you want to [__] off racist with you? Yes, lol? Where are you from whoa? Well, that was actually straightforward.
I ‘m a virgin me too: where do you live? I live with my parents.
Does that ever work as an opening line? Like honestly, like truthfully, sorry men, I ‘m such a sluggish texter? It works 69 percent of the time whenever woah.

That was remarkably quick for you to ask that question.
I hope you last longer in bed.
Sorry, I ‘m unsure each chelate or no, but thanks for being courteous about it.

You ‘re welcome ha ha, I ‘m down when yeah.
Sorry wear ‘t do connections.
Are you excellent in bed? Thank you.

I appreciate the honesty and desire you all the best in your tender expeditions see.

This is terrific.
Politeness is amazing.

Yes, winky face and hi lol, hey sorry, however no huh Cup.
Think for me, I want to discover a special guy.
Well, that ‘s right to the point: where do you live nope, you ‘re, lesbian? I believe this lady believes I ‘m a woman, your location or mine, lol, lol lol laughing my ass off.

Thank you for the deal, but I ‘m going to need to politely decline.
Lol.
Possibly where do you live right? The county prison, No get lost.

I ‘m down.
You read my profile right, I ‘m a fem! What ‘s with the periods you text like William Shatner sure we can hang out hi, not actually poop emoji.
Will there be cookies? There will be blood and I ‘m discussing the seriously well-known film starring Daniel day-lewis.

I believe this is a guy, I ‘m quite sure.
That ‘s a guy I much rather simply hang out with you and your t-rex word: do you like the color blue yeah, so Kimberly sent me a gif of David Grohl, saying sup and after that lol sure whoa? Well, your blunt and straight to the point.

I like sex. Specifically Tinder sex.

Oh, I think she doesn ‘t really get the question with me: hi hey there, dad opener doh 10/10, so smooth would spouse hello and no I ‘m excellent thanks, yeah, not truly! I ‘m! Okay, thanks lol, I imply that ‘s all she composed.
The question is: is there pizza included later on? My sort of girl Erin says yeah meet me at the McDonald ‘s on stage odd, I ‘m flattered, but I ‘m not into the random encounter stuff child.

I think I ‘m not skinny enough, for you got a yes from Courtney.

Sure Stephanie states all right sure totally tempting, however I will respectfully decrease that deal.

Thank you I ‘d state yes, but honestly the mustache theme you ‘ve started on is really not doing it.
For me, i groom somewhere else haha, not with you.

No question mark hello friend, possibly not right now, however I ‘ll strike you up.
If I do understand, I ‘m a catfish, I can ‘t meet you face to face.
Meow directly to the point I see lol.

How often do you get a yes as a response? Sixty-Nine percent of the time well, you ‘re.
Extremely blunt lol, you ‘re, very uncomplicated! No thanks for the deal, however, no thanks! No I ‘m good, but thanks for asking no thanks! No thanks! I ‘m good, but thanks for asking I ‘m great.
No, I ‘m great thanks, not that sort of individual! Nah, wear ‘t understand you understand: nope haha, it ‘s fine, alright, sure sure, maybe a threesome with you and my girlfriend.

That ‘s why I ‘m on here idk, I wear ‘t know hey fam! Thank you thanks, though nah I ‘m good thanks.

No thanks! No, hi! I ‘m down when and where child that ‘s one way to break the ice.
That ‘s not the only thing I ‘ll be breaking.

Oh wow.
Barber says whoa right off the bat that was so forward.
I wasn ‘t expecting that down.

Question mark Ola.
The only thing I understand is baño: hey.
Do you have a nice penis? If you neglect the VD nah? Is this a joke? No! No! I put on ‘t sorry sad face: no, not especially hey, no, nobody, no! No, I ‘m good nah! No, but thanks for asking whoa.

No, no thanks I ‘ll pass lol! No lol has that line worked up until now I ‘ll pass.

No! No thanks! Never ever! No thanks ha ha! No! No thanks! No, no, no thank you.
I ‘m satisfying some outstanding pasta today, possibly later on perhaps possibly maybe winky face.

Only if you promise to disappoint me, I can oblige, took you long enough to ask certainly quite forward ha ha I ‘d.

Consider it after a coffee buddy direct of you ha ha you ‘re, dreadful yes, however only with the t-rex in the last picture that can be arranged.
I ‘m a virgin me too, most likely not, but thanks for the offer, hi and no, no, no, no er! No thanks! Lol, I quit umm that ‘s forward yeah I do, however not with you.

I want dinner more Daniel, that ‘s it that should just road damn terrific ice breaker.
Perhaps, why do you desire to have sex with me? I ‘m attempting to lose my virginity.
Do you? I think I just asked you: alright is this for your YouTube channel busted I ‘m gon na pass, however thanks for the offer amusing that you asked, because my roomie was just watching your video and asking 100 girls for sex for sure simply call the time and location Haha not sorry, I recognize you from your YouTube channel.

Is this some [__] you ‘re doing for a prank video? Is this a social experiment? I feel like this might in some way be associated with your YouTube channel lol.
This is for a YouTube.
Video.

Isn ‘t it I ‘m sure this is some type of social experiment for your YouTube channel lol lol? Is this for one of your trick videos? I don ‘t.
I love your videos though whoa it ‘s like all of my wildest dreams are becoming a reality.
I ‘ve never ever been with a Z lister before youtubers need lovin too anyways.

I ‘m good, but thanks for asking I ‘m excellent.
That ‘s why I ‘m on here idk, I don ‘t know hey fam! I ‘m down when and where child that ‘s one way to break the ice.
Isn ‘t it I ‘m sure this is some type of social experiment for your YouTube channel lol lol? I wear ‘t.
I love enjoy videos though whoa it ‘s like all of my wildest dreams are coming trueReal Was Tinder Made For Sex

Free Sex Hookup Sites No Email
Free Apps To Hookup